Dnes se žije nejen v reálném světě, nýbrž i na internetu. V podstatě je možné, aby člověk vůbec nevycházel z domu, a přesto měl vše, co potřebuje. Můžeme totiž s jeho pomocí komunikovat s rodinou či přáteli, pracovat díky němu z domova, či dokonce nakupovat. To je samozřejmě ideální situace pro introverty, avšak je fakt, že se nám díky tomu ze života trochu vytrácí běžný lidský kontakt.
Avšak ať se nám to líbí, nebo ne, tento trend je na vzestupu a vypadá to, že se na tom v nejbližší době nic nezmění. Naopak, zdá se, že se bude s nástupem nových, stále dokonalejších technologií ještě prohlubovat.
Není třeba říkat, že si toho všimli i různí podnikatelé či řemeslníci. Ti si nenechají utéct příležitost k tomu, aby mohli s pomocí internetu propagovat své výrobky či nabízet své služby. Navíc je zde fakt, že právě internet je místo, kde potenciální zákazníci tyto firmy hledají.
Není tedy divu, že dnes mají všechny právnické osoby svou internetovou stránku. Jistě, možná se najdou výjimky, ale je jich skutečně jen pár. Zvlášť když vezmeme v úvahu, že virtuální sídlo OSVČ (a nejen jejich) může být zadarmo.
Jistě, je zde ta cena, že na vaší stránce budou umístěny reklamy, nad nimiž nebudete mít žádnou kontrolu, a také výběr vzhledu webu bude omezený, ale nemusíte nic platit a přesto můžete svou firmu tímto způsobem propagovat.
Výhodou také je, že jej můžete aktualizovat kdykoliv. Pokud tedy zařadíte do své nabídky nový výrobek či službu, nemusíte nechávat složitě (a hlavně draze) přetiskávat reklamy v novinách či časopisech, ale jednoduše si váš web upravíte.
Zákazníci také jistě ocení možnost instantní komunikace kdykoliv, i když to po vás vyžaduje, aby byl vždy k tomuto účelu dostupný některý z pracovníků. Nevypadalo by totiž dobře, kdyby zákazník napsal, a nikdo mu neodpověděl.
Proto se toho nebojte a web si založte. Uvidíte, že to vašemu obchodu jen pomůže.