Nezařazené

Když nemůžeš, tak přidej!

Není vůbec radno podceňovat moc účtenek. Samozřejmě si můžete zahrát v jednom nejmenovaném vládním projektu o pěkný balík, ale taky je to velmi důležité, co se týče reklamace zboží. V kamenných obchodech je to trochu jednoduší, neboť si najdete zboží v obchodě, podíváte se na něj, nic mu nechybí a přesný kousek si poté koupíte, zaplatíte, dostanete účtenku a jdete domů. Doma se něco stane, po týdnu se to porouchá a na vás pak padne břemeno mstné výpravy do obchodu s účtenkou v ruce a s porouchaným výrobkem, který vám nahradit musí.
vrácení balíčku 

Jak to ale funguje s e-shopy?

Časy, kdy se čekalo půl roku na knihu z online knihovny, za kterou jste zaplatili možná i dvojnásobek ceny, jsou ty tam. Dnes se prodejci předhánějí v rychlejším čase, kvalitnější technické podpoře a lepších recenzích na internetu. Ale je to to samé, jako vrátit zboží do e-shopu? Často totiž je e-shop u někoho doma ve skladě a ten to pak posílá poštou.
 
Samozřejmě, že zákon ukládá povinnost všem prodejcům, aby vzali vadné zboží zpět po nějakou určitou dobu, ale ne všichni tak činí. Někteří například skrývají na e-shopech různá upozornění, že se jedná o takové a makové zboží a z důvodu toho je tu velká šance, že to bude takové a je na vás, jestli se odvážíte to koupit nebo ne a koupí zboží souhlasíte s těmito podmínkami. Nebo se budou klidně i bičovat za to, že vám prodali zboží bezvadné a vy jste to potom sami někde rozbili. Nebo se také může stát, že zkrátka řeknou: „A kde máte účtenku prosím?“ a vy na ně budete zírat, protože účtenky z obchodů vyhazujete oknem, natož ty, které dochází na email. Buď skončí ve spamu anebo při nejlepším někde v koši a jdou ihned pryč.
záruční pečeť 
Vám pak samozřejmě není pomoci, neboť jde přeci jen o trochu obtížněji zjistit, jestli teda je to ještě ve lhůtě nebo ne. Proto si účtenky schovávejte a dbejte na to, aby tam bylo vše tak, jak má, abyste případně bez problému vrátit dané zboží a v klidu spát.

Proudly powered by WordPress | Theme: Outfit Blog by Crimson Themes.